loading...
مرجع خبری رئال مادرید
به مرجع خبری رئال مادرید خوش آمدید
جمله روز
پیراهن رئال تنها انگیزه من در طول عمرم بود
خوانتیو
ali بازدید : 8 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (0)

ناواس در مصاحبه با فاکس اسپورتز گفت :” خیلی خوشحالم که یک جام را کسب کردیم. این جام برای من خیلی مهم بود و هرز آن را فراموش نخواهم کرد .”

وی در مورد عملکرد خوب کاسیاس اظهار داشت :” من تلاش خودم را انجام می دهم و در هر لحظه و هر تمرین از فرصت هایم استفاده می کنم تا به سمت جلو حرکت کنم .”

ناواس در مورد آنجلوتی بیان کرد :” من با آرامش کار خودم را می کنم و صرفنظر از اتفاقات تفکرم عوض نمی شود. سخت تلاش می کنم تا به سمت جلو حرکت کنم .”

ساندرا گامبوا، مادر ناواس گفت :” نتوانستم بازی را بینم اما خانواده ام از طریق واتساپ تصاویر لحظه جام گرفتن او را برای من فرستادند. افتخار می کنم که او به این سطح رسید. همه چیز رویایی بود . این رویایی است که به تحقق می پیوندد.”

فردی ، پدر این بازیکن نیز اظهار داشت:” طوری از گلها خوشحالی کردیم که گویی گل زده است. تصاویر تلویزیونی لحظه مدال گرفتن او را هم دیدیم . لحظه ای تاریخی بود و در رئال مادرید تاریخ سازی خواهد کرد.”

استیون گامبیا، برادر کیلور نیاز بیان کرد:” خیلی خوشحالم و انرژی زیادی دارم. حس خیلی خوبی دارم .”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اخبار چه تیمی در سایت قرار گرفته شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 84
  • بازدید ماه : 223
  • بازدید سال : 1,230
  • بازدید کلی : 5,187